کردستان

ساخت وبلاگ

«زاب» با 400 تا 440 کیلومتر طول، یکی از بلندترین رودخانه‌های آذربایجان غربی است که از ارتفاعات پیرانشهر سرچشمه می‌گیرد و بعد از دریافت انشعابات مختلف، وارد خاک عراق شده و نهایتا به دجله می‌پیوندد.

کردستان...
ما را در سایت کردستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kordestaan بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 21:28

سردشت کجاست؟

سردشت نام شهرستانی در استان آذربایجان غربی و مرز میان ایران و عراق است که محیط بکر، آب‌وهوای خوش و جاذبه‌های طبیعی آن، هرساله افراد زیادی را از سراسر ایران راهی این شهرستان کوچک و زیبا می‌کند.

کردستان...
ما را در سایت کردستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kordestaan بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 21:27

استان کردستان یکی از زیباترین استان‌های ایران است. جاذبه‌های طبیعی و هوای عالی، استان کردستان را به یکی از مقاصد ایده‌آل طبیعت‌گردی تبدیل کرده است. با ما در این مقاله علی‌بابا همراه باشید تا با جاذبه‌های طبیعی استان کردستان آشنا شویم..

درباره استان کردستان

استان کردستان یکی از استان‌های غربی ایران است. کردستان میان کوه‌های سربه‌فلک کشیده زاگرس محصور شده است و این کوه‌ها، به استان کردستان جلوه‌ای خاص و متمایز بخشیده‌اند.

اگر طبیعت‌گردی را دوست دارید و اکثر اوقات انتخاب‌تان شمال ایران است، لازم است که توجهتان را به کردستان هم جلب کنیم. استانی که حداقل باید یک بار در طول عمرتان از آن بازدید کنید تا متوجه زیبایی‌های پنهانش شوید. وقت آن رسیده است که مقصد گردشگری‌تان را کمی تغییر دهید و مقاصد جدید را انتخاب کنید. با این کار هم طبیعت شمال نفسی تازه می‌کند و هم شما شهرهای دیگر ایران را دیده‌اید و زیبایی‌هایشان را کشف کرده‌اید. چه چیزی بهتر از این؟

کردستان...
ما را در سایت کردستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kordestaan بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 21:26